مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:002023-08-22سياسي

فارس من| اقدامات شهرداری اهواز در حوزه آسفالت کافی نیست


تا به امروز که مسؤولان به وعده های خود در حوزه آسفالت خیابان های اهواز عمل نکرده اند و منتظریم که ببینیم آیا نهضت آسفالت در دوره جدید ریاست شورای شهر واقعی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مخاطبان فارس با راه اندازی پویشی خواستار توجه شهرداری به شناسایی نقاط معیوب و ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهر اهواز شدند.

این پویش با عنوان فارس من ثبت شده است.

در حالی که یکی از معضلات مهم کلان شهر اهواز عدم وجود آسفالت یکدست در خیابان ها و معابر اصلی است اما شهردار اهواز در پشت وعده ای که از آن به آغاز نهضت آسفالت یاد می کند، پنهان شده است.

وعده ای که مردم هنوز تحقق آن را حتی در خیابان های اصلی و مشکل دارِ شهر مشاهده نکرده اند چه رسد به کوچه های فرعی محلات و مناطق حاشیه ای و کم برخوردار.

  در سال جاری با مصوبه شورای شهر، بیش از 10هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه ی آسفالت در نظر گرفته شده است.

اعتباری که با کمک آن می توان بیش از سه میلیون مترمربع از خیابان های شهر را آسفالت کرد و حال سوال این است که آیا به اندازه ی این اعتبار، آسفالت و بهسازی خیابان های شهر انجام شده است؟ یکی از شهروندان اهوازی ساکن منطقه ی زیتون کارمندی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به کیفیت نامناسب آسفالت در شهر اهواز به خبرنگار فارس گفت: خیابان های اصلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اقدامات شهرداری اهواز در حوزه آسفالت کافی نیست

فارس من| اقدامات شهرداری اهواز در حوزه آسفالت کافی نیست